Monday, August 27, 2012

sehari sebelUm HaRi RAya AidiLfItrI...

Salam,

Dikesempatan ini nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF jika ader terkasar bahasa, terguris hati para membaca semua.. tiada niat untuk membuat kalian berasa tidak senang hati dengan kehadiran blog nih..

Aidilfitri disambut dengan gembira bersama insan2 tersayang.. almaklum la beraya di kampung so semua adik beradik dan sepupu sepapat ada bersama. perjalanan ke perak telah dirancang pada sabtu petang (sehari sebelum raya).. so abah n kakak tumpang ikot sekali.. lebih kurang dalam jam 5 petang baru bergerak kuar dari KL.. Lalu lintas ke arah UTARA agak sesak dengan kehadiran banyak kereta.. woooww.. xsenang duduk la di buatnya.. tp syukur En.dedi pandai cilok2.. hahhaa.. pastu ikot laluan emergency.. kalu xbuat camnih.. gaamaknyer sure berjam2 la sangkut jeemm.. sume RnR penuh so we all decide berbuka puasa dalam kereta ajer.. makan la aper yang ader.. nasib baik before gerak da beli air mineral/milo kotak/keropok2/roti.. sebenarnya makan sume tu untuk kakak n aboy.. :)

alhamdulillah lebih kurang dalam kol 8 lebih... sampai dengan selamat ke umah MAKCU.. so lepak2 jab.. kakak2 pon dok ajak g shoping raya lagi di pekan.. alamak.. mmg meriah la kat pekan.. ramai yang shoping las minute.. dok pilih2 baju kurung/kerongsang/tudung/songkok/baju melayu... tersenyum dibuatnyer dengan kerenah pelanggan termasok la gelagat kakak2 ku yang sakan bershooping... hehhe.. kesempatan itu juga, en.dedi sempat la hadiahkan baju utk abg ipar n cozen di kg.. belikan tudung utk kakak2ku... utk mumi hanya sempat rembat carpet/lampu kelip2 n subang silver... :)


next.....

No comments:

Post a Comment