Thursday, October 24, 2013

sujud syukur kepadaMu Ya Allah..

ring...ring... ring...

mumi: hello..
kwan mumi: ma, tahniah dapat naik pangkat...
mumi: oopss... mana tahu nih...?? lom dapat berita lg la..
kwan mumi: try call JPA, 03-xxxxxxxx
mumi: okay nati aku roger ko after dpt result...

-----------------------------
mumi: selamat petang En.D
Mr.x: saya bukan En.D..
mumi: boleh x saya nak check samada ada saya berjaya untuk pemangkuan Nxx
Mrx: nama, ic puan...
mumi: xxxxxxx , i/c xxxxxxx
Mr.x: Puan, tahniah puan berjaya untuk pemangkuan Nxx.. surat telah dihantar ke Kementerian puan 2 hari yang lepas.. dan taklimat penempatan 6.11.2013
mumi: alhamdulillah... tapi due date bersalin saya november nih..
Mr.x: xper, jgn risau.. puan pergi taklimat dan lepas tuh boleh berbincang dengan En.D..
mumi: ok la camtu... rezeki anak saya la nih..
Mr.x: alhamdulillah puan.. ye, rezeki anak dikandungkan... :)

---------------------------------------------------------------

alhamdulillah, hari ni mumi dapat berita yang mengembirakan.. sedih pon ada.. terkejut pon ada sampai menitik air mata mumi... 1st of all, mumi bagitahu en.dedi dulu..dia sambut dengan rasa syukur.. alhamdulillahirabbil alamin 21x katanya suh mumi ucap kata syukur kepada yang maha esa.... bergenang air mata nih mengenangkan suda sekian lama berkhidmat di tempat lama.. akhirnya nama mumi berjaya untuk pemangkuan Nxx.... ade juga batch mumi yang xdapat... atas alasan aper mumi pn xpasti.. sedih gak coz xdapat sesama lagi untuk kenaikan pangkat ini bersama mereka..

pe2 pon, mumi doakan moga rakan2 seperjuangan mumi akan sama2 naik pangkat.. cuma kna tgu masa dan ketika aje.. insyallah...

mode: blessed



2 comments:

  1. Syukur 2 ALLAH..it's de blessing from Him..it's all bcoz of your hard work,patience, tolerance n equanimity. Congratulation

    ReplyDelete